

G-Series G25-660 54mm
1.470,00€ – 2.400,00€
Sipariş ve bilgi için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Turbo Garrett G25-660
En son nesil Garrett turboşarjları
GTX Turbolarının gerçek bir gelişimi
G25 serisiyle Garrett artık Borg Warner EFR turboşarjlarına yakın, oldukça gelişmiş turboşarjlar üretiyor. Burada, Garrett mı yoksa BorgWarner mı kullanılması gerektiği tartışılır. Gerçeklere bağlı kalıyoruz:
– 60 mm tekerleklerle %15’e kadar daha fazla akışa (GTX Gen II serisinden) ve 67 mm kompresör tekerlekleriyle %30 daha fazla verime sahip son nesil dövme ve frezelenmiş kompresör tekerleği
– Hız sensörü için isteğe bağlı bağlantıya sahip yüksek akışlı kompresör gövdesi
– %15 ila %20 daha fazla verime sahip Mar-M’den yapılmış egzoz tekerleği (1050°C’ye kadar dayanıklı)
– 1050°C’ye kadar dayanıklı paslanmaz çelik egzoz gövdesi
– V-bant girişli ve V-bant çıkışlı egzoz gövdesi
– Tam bükülme olasılığı için VBand’li çekirdek grubu
– Çift seramik bilyalı rulman
– 4 su bağlantı seçeneği
– Piston segmanlarında çift sızdırmazlık
– Sağ ve sol dönüşlü turboşarjlar mevcuttur (standart veya ters dönüş)
Güç aralığı: 660 bg’ye kadar
Deplasman: 1,4 ila 3,0 litre
Turboşarj çıkışı (Y-boru bağlantısı): T25, V-Band veya T4 flanşlı egzoz gövdesi
Dönme yönü: Ters ve normal
Kompresör tarafı:
Giriş: 54,00 mm
Çıkış: 67,00 mm
Düzlem: 65
Türbin tarafı:
Giriş: 54,00 mm
Çıkış: 49,00 mm
Düzlem: 84
A/R değeri: 0,49, 0,92, 0,72
Atık kapısı: Dahili ve harici
GENEL GARRETT G SERİSİ TURBOŞARJÖR AÇIKLAMASI
Garrett’ın en son nesil turboşarjörleri, GTX GEN II serisinin daha da geliştirilmiş halidir. Burada daha fazla verimlilik ve daha fazla özellik yer almaktadır. Aynı tekerlek boyutuyla önemli ölçüde daha yüksek hava akış hızlarına ve egzoz şaftı ve gövdesi için son derece yüksek sıcaklık direncine ek olarak, şarj cihazları 4 su bağlantısı, çift piston segmanı contaları ve hız sensörü için hazırlık gibi özelliklerle birlikte gelir.
Saat yönünde ve saat yönünün tersine dönüş: GTX Gen II turboşarjının mutlak yeniliği elbette G serisinde de benimsenmiştir. G turboşarjları ters dönen şarj cihazları olarak da mevcuttur!
Kompresör çarkı Tüm G kompresör çarkları CFD tasarımı, dövülmesi ve özel, yüksek mukavemetli alüminyum alaşımlarından frezelenmesiyle elde edilmiştir. Yeni G serisi kompresör çarkları, 60 mm çarklarla %15 daha fazla hava akışı ve 67 mm çarklarla GTX Gen II kompresör çarklarına göre %30 daha fazla akış elde eder.
Kompresör gövdesi İsteğe bağlı hız ölçüm sensörleri için entegre montajlı yeni aero-optimize edilmiş yüksek akışlı kompresör gövdeleri, yeni G serisi kompresör çarklarıyla eşleştirilmiştir. Nesil I için iyileştirilen devridaim sistemleri G serisinde benimsenmiştir ve dalgalanma sınırını kaydırarak kompresörün çalışma aralığını önemli ölçüde genişletir.
Çekirdek grup Tüm Garrett G’ler 4 bağlantılı su soğutmasıyla donatılmıştır. Bu, her tarafta 2 bağlantı seçilebileceği anlamına gelir. Bu, su hatlarının kurulumunu çok daha kolay hale getirir. Ve tabii ki, Gen II gibi, G serisi de çift seramik bilyalı rulmanla birlikte gelir. Her iki taraftaki çift piston segmanı contası yenidir.
Türbin çarkı Yeni egzoz çarkları yüksek performanslı malzeme Mar-M’den yapılmıştır. Bu malzeme 1050°C’ye kadar egzoz sıcaklıklarına kolayca dayanabilir. Burada da aynı çark boyutlarına sahip GTX turboşarjına kıyasla %15-20 daha fazla verim elde edilmiştir.
Egzoz muhafazası Egzoz muhafazaları, 1050°C’ye kadar dayanabilen özel bir paslanmaz çelik alaşımından dökülmüştür. Egzoz muhafazaları şu anda yalnızca V bantlı ve atık gaz kapağı olmadan mevcuttur. Gelecekte, diğer tüm flanş desenleri ve dahili atık gaz kapağı seçenekleri de burada mevcut olacaktır.
Bu turboşarj stokta olarak işaretlenmemişse, yine de tek tek bileşenlerin stoklarımızda olması ve turboşarjı sizin için bir araya getirebilmemiz söz konusu olabilir. Lütfen turboşarjın stokta olup olmadığını kontrol etmek için bizi arayın veya bir e-posta gönderin.
Ayrıca belirtilenden daha kısa teslimat sürelerinin mümkün olup olmadığını da sorabilirsiniz, çünkü bu genellikle siparişin doğru zamanına bağlıdır.
Bireysel Garrett Turboları
Burada sunulan bu turboşarj doğrudan üreticiden gelir. Ancak Garrett turboşarjlarda, flanş desenlerini ve bağlantıları aracınızdaki koşullara uyarlamak için çeşitli seçenekler vardır. Garrett turboşarjları sizin için çeşitli egzoz muhafazaları ve kompresör muhafazalarıyla bir araya getirmekten mutluluk duyarız. Lütfen telefon, e-posta veya iletişim formu aracılığıyla bizimle iletişime geçin.
G-SERİSİ G25-660 54MM
Referans Verileri
G25-660 kompresör türbini
İndüktör Eksdüktör Trim A/R İndüktör Eksdüktör Trim
HP: 350-660 Disp: 1,4L-3,0L 54mm 67mm 65 .70 54mm 49mm 84
Turbo: Standart Dönüş PN A/R Giriş Çıkış Atık Gazı Bölünmüş
0,5 bar aktüatör ile monte edilmiş ve kalibre edilmiş 877895-5002S 0,49 T25 V-Bant Dahili N
877895-5005S 0,72 V-Bant V-Bant Dahili N
877895-5006S 0,92 V-Bant Dahili N
Turbo: Ters Dönüş PN A/R Giriş Çıkış Atık Gazı Bölünmüş
Yukarıdaki notlara bakın 877895-5009S 0,72 V-Band V-Band Dahili N
877895-501
Flange - Wastegate - A/R - Direction of rotation |
Super Core – Reverse ,Super Core- Normal ,T25 – Intern – 0.49ar – Normal ,T25 – Intern – 0.64ar GT28 Style – normal ,V-Band – Extern – 0.72ar – Normal ,V-Band – Extern – 0.72ar – Reverse ,V-Band – Extern – 0.92ar – Normal ,V-Band – Extern – 0.92ar – Reverse ,V-Band – Intern – 0.72ar – Normal ,V-Band – Intern – 0.72ar – Reverse ,V-Band – Intern – 0.92ar – Normal ,V-Band – Intern – 0.92ar – Reverse |
---|
İlgili ürünler

G-Series G25-660 54mm
1.470,00€ – 2.400,00€
G-Series G30-900 62mm
1.450,82€ – 2.485,96€
G-Series G42-1200 73mm
2.415,87€ – 3.216,22€
G-Series G45-1125 67mm
2.526,72€ – 3.662,92€